Träning

Efter jobbet idag for jag direkt på gymmet. Tränade armarna och benen i ungefär 50 minuter, sen solade jag. När jag kom hem åt jag lite mat sen gjorde jag gummibandspasset i en timme. Tänkte typ se film efter det. Men jag var sur så då for jag ut och gick istället för att rensa skallen. Var ute i en halvtimme typ bara, sen for jag hem igen och städade mitt rum. Skönt att allt detta är gjort nu! Träningen återkommer ju dock varje dag, och även städningen typ..
Bildern från dagen:

My place - Bakom kassan ;)

Mina fulaste, men MYSIGASTE och SKÖNASTE skor!

Gymmets spegel gör typ så att man ser tjockare ut! 
Det ökar ju motivationen till att träna lite extra ;)

 

 

 



Kommentarer
fanny

vad duktig du är! önskar jag var lika flitig som du och frida!

2012-01-18 @ 09:48:48
URL: http://funnarm.blogg.se/
Hanna

Sexigt!

2012-01-19 @ 00:35:59
URL: http://pansarhanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0