Världelös på att dricka vatten..

Igår när jag kom hem från Ytterberg hade jag JÄTTEONT i ryggen. Hade i och för sig mockat hela stallet och ridit två hästar så det kanske inte var så konstigt. Knaprade i alla fall lite alvedon och sen for jag ut och gick. Eller ja, jag tänkte gå, men sen bestämde jag mig för att se hur långt jag orkade springa och det visade sig att jag klarade springa hela rundan som jag hade som mål. Sov som en stock hela natten sen.



Imorse när jag vaknade for jag också ut och sprang samma vända men det var inte lika enkelt som igår. Jag tror inte riktigt att kroppen hade vaknat ännu. Men jag tog mig runt i alla fall.

Nu sitter jag på jobbet och har två timmar kvar. Rubriken är ju "Värdelös på att dricka vatten" och med det menar jag inte att jag dricker lite vatten. Jag dricker vatten hela tiden, men det har en tendens att hamna utanför munnen. Så nu sitter jag här på jobbet med en stor blöt fläck på tröjan. SCORE! Sen blir det i alla fall gymmet med Hanna och efter det ska vi försöka pyssla lite!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0