Tisdag

Började jobba redan klockan åtta imorse. Skulle öva kassan på stora Ica vilket gick förvånansvärt bra! Sen jobbade jag på lillIca från 10 - 16. Efter det for jag på gymmet. Skönt att komma igång igen efter helgen. Har typ gått upp två kilo sen i fredags... Ska försöka hinna gymma imorgon också beroende på när jag slutar jobba, för jag måste hinna till Ytterberg också!



Saknar dessa tider och att umgås med Kim som jag inte har gjort på länge nu..

Efter gymmet for vi i familjen till Kirre och Börje på middag! Riktigt god köttsoppa serverades och jag åt hur mycket som helst av allt utom köttet, som jag inte tycker är särskilt gott i soppa. När vi kom hem därifrån plockade jag upp ett ton kläder från mitt golv, målade en ram och nu ska jag slå på en film och kolla tills jag somnar!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0