Måndag

Jobbar idag mellan 10 - 15. Känns som att mitt huvud ska sprängas, bokstavligt talat. Håller på att bli förkyld. Tror att febern också kan vara på ingång. Hade jätteknasiga drömmar inatt om att folk fylle döda mig. Sprängde typ bomber utanför huset och hade prickskyttar i helekoptrar runt om. Jag gömde mig i sängen under täcket och då kom det en kattunge och rev bort täcket från mitt ansikte så jag gnöp ihjäl den med händerna. Sen tog jag på mig täcket igen och hörde att nån kom in i huset och efter det vaknade jag. Random..



Ska till hästarna efter jobbet. Kommer vara skitkallt.... Men ska försöka skynda mig så jag inte blir ännu mer förkyld. Ska bli roligt att träffa den nya hästen också! Sen ska jag hämta ut mina kläder!!! ;D

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0