Hur glad?

Såhär glad, ungefär, känner jag mig idag. Ungefär lika trött som jag är glad är jag också. Fick glada nyheter idag, vilket resulterade till glädjen. Tröttheten kommer nog från jobbet. Kanske en smula från att jag känner mig uttråkad - därav trött. Jag har inga som helst problem med att jobba. Men det blir ju samma gamla visa varje dag. Jobba - träna - sova. Sen samma sysslor nästa dag! Önskar att dygnet hade fler timmar så jag hade hunnit pyssla, städa mitt rum och träffa kompisar, men icket. Längtar VERKLIGEN till i helgen så man får se något annat än samma gamla Malå. Ikväll ska jag i alla fall försöka klämma in ett avsnitt eller två av OTH med Hanna! Men ska hinna måla en lampa och träna också!

 

 

 

 




Kommentarer
magda

När har du tänkt hälsa på mig loi? jag saknar dig ju!

2012-01-26 @ 18:10:57
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0