Drömmar

Haha, jag borde seriöst göra en ny kategori med namnet "mina drömmar". Jag har nog aldrig drömt så mycket som jag har gjort den senaste tiden. Det är jätteroligt! Inatt drömde jag om att jag var på LillIca och jobbade och skulle gå upp till stora Ica och hämta frukt. Men istället hämtade jag två små möss och en fågel med diamanter på som jag stoppade i en påse. Självklart var dom levande. När jag kom tillbaka ner på LillIca var det fullt med folk, och min fågel fick panik och försökte rymma ur påsen så jag stoppade den i en hamsterbur som vi har på LillIca. Haha!



Min andra dröm inatt var att jag började dejta Timbuktu. Han var jättesnäll mot mig och hur romantisk som helst. Sen var jag på en fest med Kaisa, Hanna, Rebecca, Antonia och Angelica. Vi hade jättekul i början men sen när jag sa att jag skulle fara så blev alla jättesura på mig. Särskilt Antonia för hon ville också vara med Timbuktu. Haha alltså RANDOM...

 

 



Kommentarer
fannny

Hahahah, fågeldrömmen!

2012-01-11 @ 14:04:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0