You found me

Tog mig 20 minuter att koka choklad nyss. Brukar vanligtvis ta max 5. Men jag stod där och blandade och vispade. Efter ett tag började jag undra varför det aldrig började koka, sen insåg jag att plattan inte var på.. Klok!

Har varit med Hanna nästan hela dagen. Bjöd som sagt henne på scones imorse och hon hade tagit med sig fyra avsnitt Prison Break som vi såg. Mysigt. Nu är vi inne på säsong fyra! Ska fortsätta se lite ikväll, och även Idol. Men nu ska jag fortsätta en stund med skoluppgiften som jag började på för ett tag sen då Hanna var här!

Har även hunnit prata med Fredrik ett tag. Saknar den pojken. Min pojke.

Sen har jag också startat diskmaskinen och diskat det som inte rymdes. Har också hängt tvätt och startat en nu tvättmaskin och så tillslut har jag städat mitt rum! Så mamma kan säga vad hon vill nu! Jag må ha legat i sängen större delen av dagen, men jag har åstadkommit dubbelt mer än vad jag vanligtvis brukar göra! Win!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0