At work

Nu har jag varit och lämnat mitt CV. Var ganska nervös, eftersom att jag är dålig på att presentera mig själv. Men det gick helt okej och nu är det då gjort i alla fall. Så nu behöver jag förhoppningsvis inte höra något mer tjat om det. Men ska försöka smyga in lite CVn här och där så man har lite altetnativ. Det är alltid bra.

Jag har hunnit plocka undan lite i rummet också, och varit med Kaisa en stund. Jag har inte hunnit vara och träna ännu eftersom att jag skulle jobba för mamma en timme nu. Men ska försöka hinna med det efter jobbet, OM det inte regnar. Då vill jag inte. Skulle vara enklare om inte gymkortet hade tagit slut, för då hade jag kunnat träna inne, på gymmet. Tänkte köpa ett nytt gymkort, men det är ju så svinigt dyrt.. Men om jag inte tränar idag, så tränar jag en annan dag. Den tanken funkar alltid.


Känns dock som om jag inte har hunnit med så mycket idag. Kanske beror det på att jag vaknade klockan ett. Skulle vara behövligt att träna, occh så vill jag sola! Jag måste också spraya krukorna, höra av mig till Kaisa, kanske se lite Prison Break med Hanna eller vara med Richard! Fullt upp!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0