Sommaren 2011


-Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag!

-Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

-Vilka länder besökte du?
Inget.

-Är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
Inget som jag direkt kommer på! En utlandsresa kanske.

-Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
10 juni - studenten!



-Största misstaget?
För stora förväntningar.

-Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte sjuk men jag vrickade foten på studenten.

-Bästa köpet?
Vet faktiskt inte, gymkort kanske.

-Vad spenderade du mest pengar på?
Snus skulle jag tro..

-Gjorde någonting dig riktigt glad?
Stadsfesten, alla andra fester, vännerna, familjen och Fredrik.



-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?
Haha danza kuduro och andra sånnadär fula låtar!

-Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Jag var nog gladare! Denna sommar har varit super!

-Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Rest. Har typ bara varit i Malå och Skellefteå.

-Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat mina pengar på ovärda saker.

-Hur tillbringade du midsommarafton?
I sommarstugan med familjen, Adam och Fredrik. Mys.



-Hur många förhållanden?
Ett.



-Favoritprogram på tv?
Såg typ inge tv i sommar.

-Bästa boken du läste i sommar?
Har inte läst en enda.

-Största musikaliska upptäckten?
Jag vet inte riktigt.

-Något du önskade och fick?
Jajamen!

-Något du önskade dig men inte fick?
Ja, det också!

-Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Det var alltså dagen efter studenten. Vaknade upp hemma i lägenheten i stan med älskade Johanna. Fick sedan jättebråttom med städningen för att hinna med bussen hem till Malå. Men tog mig dit i alla fall! Var med kompisar och delade olika historier om vad vi hade gjort under studentkvällen.



-Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
En utlandsresa och mindre problem skulle ha varit asm!

-Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011?
Enkel och inte så färgstark.



-Vad fick dig att må bra?
Kompisar,familjen, Fredrik, sysselsättningarna och vädret.

-Vem saknade du?
Alla brudarna jag lämnade i Skellefteå.



-De bästa nya människorna du träffade?
Tror inte jag träffade någon direkt "ny"..

-Sommarens sötaste?
Familjen.

-Sommarens hetaste?
Vädret.

-Sommarens kärlek?
Fredrik.

-Sommarens besvikelse?
Första Talludden.

-Sommarens bästa?
Tror det måste ha varit Stadsfesten med Kim, Rebecca och Fredrik!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0