Tidsfördriv

Sitter på jobbet och har inte alltför mycket att göra. Dagen har mestadels gått väldigt fort men nu börjar tiden segna till lite.. Därför fördriver jag lite tid med frågor att svara på!


Vad heter du?
Jennie Marie Lovisa Åström
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Börjar bli into mitt namn mer och mer nu, så I stick with it!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet inte..
Vilken årgång är du? 92a
Vart bor du? Malå
Bott utomlands? Nej
Flyttat antal gånger? Flyttat bort en gång och flyttat hem en gång. Så + - 0!
Vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet utomlands nånstans!
Vilken skolklass? Studerar på distans!
Vad vill du bli när du blir äldre? Rik och lycklig!



UTSEENDE
Hur lång är du? 174
Hur mycket väger du? To much..
Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt, kort!
Ögonfärg? Blå
Mest nöjd med? Ögonen!
Minst nöjd med? Dedär överflödiga fettet som typ alla har på insidan låren..
Skostorlek? 40
Glasögon? Nej
Har du några piercingar/tatueringar? Ja, 6 piercingar!



FAVORITER
Filmer? Lättsamma komedier eller råa skräckisar!
Låtar? Lite blandat, men lyssnar mest på lugn musik just nu, eller reggae!
Årstider? Sommaren
Mat/dryck? Kycklingrätter och cola!
Djur? Häst, katt och delfin
Färg? Svart, vit, beige och röd
Tv-program? Weeds
Ämne i skolan? Foto
Sysselsättning? Shoppa, umgås och festa!



KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka? En svart kort jacka med guldiga detaljer
Vad använder du just nu för skor? Svarta kängor
Favoritfärg på kläder? Svart, beige, brun och vit!
Favoritmaterial på kläder? Bomull
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Skulle vilja gå lös på gina och modekungen och bara fylla garderoben!
Favoritaffärer? HM, GinaTricot, BikBok, Junkyard, Skopunkten, Skorett
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycket alls nu när jag bor i Malå, men annars alldeles för mycket!
Favoritmärke? Vet inte..
Vad har du för byxstorlek? M
Vad har du för tröjstorlek? M



DITT RUM
Stort, litet eller mitt emellan? Rätt stort!
Vilken färg på tapeterna? Vitt + en fondvägg i svart och grått!
Vilka färger går rummet i i övrigt? Förutom svart och vitt, lite i beige, brunt, rött och växter i grönt!
Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, för att den är awesome!
Vad vill du ändra där inne? Garderoben
Vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja
c) dator? Ja
d) stereo? Nej
e) telefon? Mobilen ja!
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Baksidan av våran tomt!
Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, myser, lugnar ner mig, ser film och fixar mig!
Vem förutom du brukar sova i din säng? Min man!
Favoritpryl i rummet? Måste nog säga doftljusen!



BLANDAT
Vad heter din morfar? Ove
Var har du i din:
a) jackficka just nu? Ingenting
b) skolväska just nu? Ingenting, för jag har ingen skolväska, hehe.
c) handväska eller liknande just nu? Snus, mobilen, lypsyl, börsen, en borste och lite annat småkrams.
Vad är du beroende av? Mina vänner, familjen, att ha kul och snuset.
Vilket land kommer du i från? Sverige
Vilken sorts lypsyl använder du? Lypsyl orginal
Vad tror du på? Att allting har en lösning!
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen typ.
Vad köpte du senast? Varm choklad!
Har du nåt husdjur? Ja, vi har en sköldpadda!
Vad bor du i? Ett hus!



GREJER
Plånbok: Tom..
Tandborste: Ej så välanvänd..
Smycken: Beror på vad som matchar!
Solglasögon: Har Kim Nevamiiz Lundgren alltför ofta inomhus!
Underkläder: Byts varje dag!
Nagellack: Me likey!


(Haha vad är det tänkt att man ska svara egentligen på "GREJER".... för det är ju inte direkt några frågor)


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lagom glad
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Det är väl ganska mycket!
Musik just nu: Radion
Vad sa du senast: Hejdå (till en kund på jobbet)
Sommarplaner: Sommaren är över nu...
Fisk eller badkruka: Jag har inga problem med att bada, så länge det är någorlunda varmt!
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest!
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: Sol, men det är mysigt med åska ibland också!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Fredrik, annat sällskap och massa mat/dryck!
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla! Fyfan för mornar innan kl 10..
Sparare eller slösare: Slöööööösare
Bästa film: Jag vet fan inte.
Tror på liv på andra planeter: Om jag gör!
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, min första riktiga kärlek i alla fall!
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja!
Har du några homosexuella vänner: Nej, men skulle döda för en gay-best-friend!
Tror du på mirakel: Ja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vet inte, 2 kanske.
Bio eller promenad: Beror på! Bio om det är i Sverige. Annars promenad!
Är du kittlig: Jaa!
Snarkar du? Nej, jag gör nått annat konstigt ljud när jag sover. Typ stön..
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Ja, dom flesta
Äckligaste insekten: Typ spindel
Största svaghet: Jag har tendenser till att vara för snäll för mitt eget bästa.
Det här är jag bra på: Dekorera, inspireras, sova, äta, lyssna, ställa upp för andra och vara mig själv.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Trolla?
Vad vill du jobba som? Fotograf
Chips, morötter eller godis? Just nu, chips!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) För tillfället väldigt städat! Annars tvärt om..
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Om jag lagar den, ja!
Gillar du att sjunga? Ja, men jag är värdelös på det..
Anser du att du är stark? Ja, både fysiskt och psykiskt.
Brukar du sola? Ja!
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ner!
Röker du? Nej
Snusar du? Ja
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Nej, det tror jag inte..










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0