Frågor

DIG:
1. Hur lång är du? 174
2. Vad vill du bli när du bli stor? Rik och lycklig
3. Vad pluggar du? Ingenting just nu, men börjar på Universitetet i Umeå 21 september, en fotoutbildning.
4. Har du långt hår? Nej och kortare ska det bli, idag!
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrunt
6. Sminkar du dig? Ja
7. Använder du läppsyl? Ja, varje dag!
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Rosa
9. Har du kysst någon idag? Nej



FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Mina föräldrar är båda lika bra, men på olika sätt!
3. Hur många syskon har du? 3
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Godnatt
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Jag vet inte
6. Hur många ställen har du bott på? 2
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Stör mig på alla lite nu och då.
8. Vilken familjemedlem är snällast? Fanny
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Igår. Jag och Frida målade naglarna.



KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår kväll
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Fredrik, som också är min pojkvän
3. Har du kysst nån kompis: Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? Kaisa skulle jag tro
6. Vem känner dig bäst? Kaisa
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Vet inte riktigt
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? Beror på
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nej



KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Just nu bara trosor (ligger kvar i sängen än)
2. Har du bytt om idag? Nej
3. Favorittröja? Beige t-tröja
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Jeans, om dom sitter bra
5. Har du gett bort kläder nån gång? Massor
7. Har du handlat kläder genom internet? Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Asså det beror också på hur kläderna sitter, men typ för tajt tröja
10. Vad använder du för skor? Massa olika



VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja
2. Klä dig annorlunda? Ja
3. Vara dig själv? Ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Ja
6. Pierca dig? Ja
7. Ge dig på utmaningar? Ja
8. Ha sex på offentlig plats? Ja
9. Vara omogen? Ja
10. Äta små kryp? Nej (bara sånadär små orangea spindlar)



SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Umeå Universitet
2. Vad heter din favoritlärare? Har inte träffat någon än
3. Vad är ditt favoritämne? Kommer bara att ha ett ämne - foto
4. Snyggaste läraren på skolan? Som sagt, har inte träffat någon än
5. Fulaste läraren på skolan? Haha.. Kolla ovanstående svar
6. Tråkigaste ämnet? Inget
7. Har du skolkat mycket senaste året? Nej
8. Hur tar du dig till skolan? Kommer att plugga hemifrån på distans



Någon:
Som förstår dig: Mamma brukar förstå hur jag mår innan jag ens har märkt det själv
Som du saknar: Fredrik
Som du längtar efter: Kusin Hanna
Som du hatar: Ingen



Vem:
Kramade dig senast: Pappa
Pussade dig senast: Fredrik
Var hos dig senast: Kaisa
Var du hemma hos senast: Viktor
Ringde dig senast: Jim
Ringde du senast: Kaisa



Jag:
Är singel: Nej
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Nej, vad som än händer finns familjen alltid där
Svär ofta: Nej 
Sjunger i duschen: Nej
Är en morgonpigg person: Nej verkligen inte
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Nej
Är kär i kärleken: Nej
Skrattar åt mina egna skämt: Massor
Vill ha barn: Jag är osäker, visst vill jag ha barn! Men inte knösa ut dom.. Men det är väl värt besväret efteråt!



Har du:
Piercingar: Ja, 6
Syskon: 3
Pojk/flickvän: Ja
Jobb: Nej bara ströjobb
För många vänner: Nej
Rymt hemifrån: Nej inte på allvar
Färgat håret: Nej, endast tonat
Bra självförtroende: Ja
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja
Gjort något olagligt: Ja
Somnat i skolan: Ja
Brutit ett ben: I kroppen? Ja. Men inte ett ben som man går med
Tappat bort mig i min hemstad: Nej
Sett en fallande stjärna och önskat: Ja
Varit otrogen: Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja
Smugit ut utan lov: Ja
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
En hemlighet som ingen vet: Ja
Varit på en blind date: Nej
Sovit en hel dag: Ja
Somnat gråtandes: Ja



Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: Ja
Ha ångest: Ja
Drömma mardrömmar: Det händer
Klä dig i svart: Ja, svart är bra
Hata folk: Inte hata, men ogilla folks handlingar
Lita på folk: Jag har väldigt svårt att lita på folk nu för tiden



Sista personen som:
Sov i din säng: Förutom jag så var det Fredrik
Fick dig att gråta: Mamma och Pappa, men inte på ett dåligt sätt
Du delade en dricka med: Jag delar aldrig dricka. Tar hela själv.
Skrek på dig: Mamma och Pappa
Du fick sms från: Fanny











Kommentarer
fanny

Åh, tack vad du är snäll (L)

2011-09-12 @ 14:03:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0