Usch.

Vilken jävla måndag asså... Fyfan vad dåligt jag har mått. Det började med att jag inte kunde sova nå länge imorse, vilket jag inte har kunnat sedan jag slutade snusa. Så jag låg kvar i sängen typ hur länge som helst och började känna att ryggen gör ont. Där nere i svanken. Man får fan inte ligga nå länge i en säng utan att det ska börja göra ont.

När jag väl klev upp käkade jag lite nudlar utan större framgång. Sen satt jag vid datorn ännu mer och då började jag må jättedåligt. Men jag tänkte att jag kanske börjar må bättre om jag far ut, så därför for jag till Ytterberg och red Besta. Hon fick mig på andra tankar en liten stund! Det var kul! Gick en sväng med Birk också!

Nu har jag just kommit hem. Ska hoppa in i duschen snart och sen koka choklad och sticka till Hanna för att se Idol och ett avsnitt Prison Break! Känns som om det var ett tag sen!









Kommentarer
fanny

älskar dig, finns om du vill prata<3

2011-09-26 @ 19:32:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0