Torsdag

Igårkväll blev det kalas med tårta och grejer. 97 jävla år asså! Det är verkligen inte alla som får uppleva den åldern. Men hur som helst var det roligt att träffa släkten!

Senare när vi kom hem såg jag och Hanna Harry Potter och de vises sten. (Dock inte hela för vi blev så jävla trötta) Vi åt också grönsaksdipp med tacochips!

Då kommer vi till det där som saknas. Efter att man har ätit något vill man ta en snus och bli sådär fulländad, men eftersom att jag försöker sluta så kan jag inte göra det. Därför känner jag mig aldrig riktigt mätt, för det är först när man tar den där snusen under läppen som man känner sig riktigt nöjd! Jag har varit utan snus i snart 37 timmar och jag kan lova att det tär på en..

Mitt humör är fucked upp och jag är sur på allt och alla... Blir också sur för minsta lilla.. Sen är jag typ hungrig hela tiden. Eller jag är inte hungrig, men jag är sugen. Det är alltid någonting som fattas...

Hade världens jävligaste natt inatt också... Svettades, frös och kunde fan aldrig sova. Kanske hade sina andra anledningar också, men det var inte kul..

Sen vissa gånger går det jättebra. Sånna gånger då man inte tänker på snus. Då känns allting som vanligt!










Kommentarer
fanny

Du kommer klara det Lovisa :D!

2011-09-22 @ 18:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0