To much

Känns som om det är mycket på gång just nu! Det här med skolan, livet och allt det där andra som man också ska hinna med. Kommer bli tufft.. Dessutom fattar jag ingenting av vad skolan har att erbjuda. Alla deras länkar som bara är labyrinter och leder tillbaka till sidan där jag först startade. Schemat som inte ens är klart trots att vi börjar imorgon. Alla andra frågetecken som studieböcker och annat.. Kul.

Jag och Hanna har i alla fall pysslat idag. Det har varit grymt kul! Snetände dock där ett tag, men hon har alltid överseende! Vi trixade lite i mitt rum. Jag tycker att det blev grymt! Sen såg vi Idol och efter det skulle vi se "Harry Potter och de vises sten", men svenskt tal, HALLÅ? Det funkar ju inte... Så vi ska ge det ett försök vid en senare tidpunkt istället!

Har även gett pappa mitt bankkort och min bankdosa så jag inte ska kunna köpa NÅGONTING utan att han samtycker. Det känns bra ändå, på ett sätt. För då vet jag att jag inte kommer kunna köpa saker i onödan...

Sen ligger jag och suger på min sista snus också. Japp. Jag ska sluta snusa nu. Försöka.. Det känns bra att jag har med mig Hanna på den fronten. För då har jag någon att tävla med om den som viker sig först. Förhoppningsvis blir det ingen av oss..









Kommentarer
ylwawiie

YAY lycka till med slutandet! :D

2011-09-21 @ 10:41:00
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/
Hannis

Braaaa chey!! Och ska du sluta snusa så SKA du sluta okej? Inte försöka! You go girl! ;) PuSsSsS

2011-09-21 @ 22:39:16
URL: http://lifeofhannis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0