Tisdag


Igår vart det inte mycket mer än jobb, Ytterberg och Prison Break med Hanna. Tre saker som tog hela långaste dagen. Men inte mig emot, det var faktiskt ganska kul! Besta har börjat bära sig lite bättre nu, så det är kul! Sen for jag ut och promenerade med båda shettisarna samtidigt i mörkret i skogen bakom stallet. Det var mysigt, men läskigt!

Nu sitter jag på jobbet, lunchavlöser mamma. Sitter och dricker ICAs cakao cream och den är fett jävla mumma! Sen ska jag vara med Hanna tror jag! Ska ringa henne när jag har jobbat klart. Vi får se vad vi hittar på, men det är ju dåligt väder ute så det blir förmodligen någon inomhusaktivitet!









Kommentarer
ylwawiie

Ni kan ju komma förbi här om ni vill :D

2011-09-20 @ 13:36:14
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0