Söndag

Hade skitkul på grillfesten igår och sedan även hemma hos Kim på efterfest. Trevligt folk och bra musik. När jag och Fredrik kom hem pratade vi massa innan vi somnade. Jag kan inte tänka mig att vakna upp en enda gång utan att jag vet att den killen är vid min sida. Han är bäst!

Vaknade imorse och myste lite. Sen for han hem. Känns lika tråkigt varje gång. Men var och en har sina måsten. Själv har jag inte gjort ett skit sedan han for. Har varit lite nere, sett tv och fixat bloggdesignen med tända ljus i min närvaro!

Angående bloggdesignen.. Jag var less på alla färger. Jag gillar färger, det gör jag verkligen. Jag inspireras av färger och älskar människor som klär sig färgglatt och vågar sticka ut. Svart är inte lika kul. Men svart funkar, och för mig så känns det som om svart funkar bäst just nu. Jag är, av någon anledning inte lika färgglad längre, som jag var förut. Utan jag har börjat dra mig till brunt, grått, vitt och som jag sa, svart. Kanske inte lika kul, men jag är en svartvit människa just nu. vet inte om jag skrev att jag har gjort om i mitt rum, men allting är i stort sett svartvitt. Känns stilrent och snyggt! Har blivit mycket inspirerad av gammeldags brunt, svart och vitt på senaste tiden! Vill bara ha en egen lägenhet så jag kan designa det precis som jag vill ha det. (A)


Mamma och pappa tänkte bjuda oss på bio ikväll för att se "Jägarna 2" som går i Malå. Men det blev lite struligt för Linn och Frida är på fotbollsmatch så förhoppningsvis blir det att se den senare i veckan om det hinns med. Ska jobba imorgon och har även hästarna. Sen har jag rätt så jävla mycket att tänka på i veckan. Det är framtid, jobbansökningar och skolgången som ligger och gnager i hjärnbalken. Känner mig så jävla pressad.

Hanna och jag ska se Prison Break ikväll och prata lite. Sen ska vi se Idolpremiären klockan åtta också! Äta paj och så! Kommer nog bli mys!

Ser ut som om jag har gråtit i 40 år, inte duschat och definitivt inte sminkat mig.
Så sant så sant!

 

 

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0