Söndag

Har haft så fullt upp idag, så jag har inte hunnit blogga. Jag har trots allt ändå varit hemma hela dagen! Var väldigt glad när jag vaknade i morse. Solen sken, jag hade sovit gott och fått bra med sömn. Sen ringde den bästa! Vi pratade ett tag och sen var det dags att kliva upp ur sängen.

Jag gick ut och fotade lite. Fick massa inspiration av solen och värmen. Kunde till och med vara ute i linne och shorts ett tag. Det kanske var sista gången det händer för i år..

När jag hade fotat klart började jag städa mitt rum. Inte för att det behövdes, utan för att jag ville, av någon konstig anledning. Brukar vanligtvis vara mamma som tjatar på att jag ska städa. Men så gör jag ändå inte det, så det blir hennes jobb tillslut. Men nu har jag fan börjat bättra mig. Jag har också insett att det inte är så jävla hemskt.

Jag mår mycket bättre när det är städat. Blir mycket gladare när mitt rum är i ordning och jag kan hitta saker utan att måsta kasta runt 10 kilo kläder för att hitta det jag vill ha. Dess utom är det mycket mysigare att tända ljus och ha en lugn kvällsstund när det ser fint ut runt omkring. Mindre stress!

Har även hunnit vara ute och gå en timme med mamma. Sen klippte och färgade hon mitt hår. Min älskade mamma, tänk ändå! Bra blev det i alla fall. Kort, men bra! Kan lix inte ha långt hår... Inte nu.

Tillslut kom kvällen, jag blev klar med städningen. Även rensningen av garderoben igen. Vet inte hur mycket kläder jag har rensat ur den senaste tiden.. Blev även klar med rensningen av skrivbordslådorna och massa smycken och grejer så är helt nöjd nu!

Såg Idol nyss med familjen och åt fruktsallad. Nu ska jag fixa bilder och ta igen lite bloggtid om jag hinner innan ögonlocken börjar bli tunga hade jag tänkt!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0