Onsdag of doom


Igår var det en rätt jobbig dag, helt allmänt.
Blev sedan under kvällen bio med mamma, pappa, Fanny och Adam. Efter många om och men. Ville helst bara ligga kvar i min säng och lyssna på lugn musik, men det håller ju inte i längden.. Vi såg i alla fall "Jägarna 2". Pappa bjöd. Det var skönt att dom brydde sig när jag var lite nere..

Denna dag har varit desto bättre. En heldag med Hanna i Skellefteå. Blev lite shopping, vilket jag inte har gjort sen jag gick ut skolan i början av sommaren, och för mig är det läääänge sedan! Fick i alla fall göra av med lite pengar, sen åt vi även på Tatung och gjorde lite andra ärenden som vi, eller jag, egentligen var där för. Fick i alla fall träffa Baby <3

Sen tog vi bussen hem till Malå igen. Lite nostalgi att åka buss. Var faktiskt ganska mysigt!

När jag kom hem sen åt jag lite korv och potatis sen bar det av till Hanna igen och kan ni gissa vad vi gjorde?
Exakt-Prison Break!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0