Onsdag

Jag börjar officiellt skolan idag. Men jag fattar ändå ingenting av deras hemsida och ingen uppgift som vi ska göra går ju att öppna så dom kan ju inte förvänta sig särskilt mycket..

Jag vaknade i alla fall av att Fredrik ringde, men jag var så jävla trött så jag tänkte knappt på vad han sa.. Sen kokade jag en kopp varm choklad och gjorde mig i ordning för jobb. Kan också säga att detta är min näst sista jobbartimme på LillIca.. Jobbar sista dagen imorgon men sedan är det över.. Dock är jag inte jätteorolig, för det kommer garanterat dyka upp ännumer strötimmar då dom behöver hjälp!

När jag har jobbat ska jag ringa Hanna. Jag vet inte vad vi ska hitta på, men vi är i alla fall på pysselhumör så det blir nog något sådant! Sen måste jag till Ytterberg också!

Så tillslut fyller min gammelmormor (notera gammelmormor och inte mormor) 97 år så det blir nog kalas ikväll! Grattis till dig!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0