Måndag

Måndag idag, och en ny vecka! Kom dessutom på att det inte är vilken vecka som helst! Det är nämligen veckan som jag börjar på Umeå Universitet - alltså jag börjar skolan! Men jag börjar inte förän på onsdag. Jag vet inte än riktigt hur det kommer funka, och jag har inte heller något skolmaterial. Men jag ska prata med mamma och be henne lösa allting med mig så jag fattar!

Hur som helst jobbar jag idag, mellan 10 - 17.30. Sen ska jag direkt till Ytterberg och rida Besta! Tror inte jag hinner med att motionera shettisarna idag men lite ompyssling skadar ju aldrig!

Kan också inflika att helgen har varit awesome! Fredrik kom hit i torsdags som sagt, och det är också anledningen att jag inte har bloggat så mycket. Träffar ju inte han så jätteofta nu för tiden så jag vill umgås så mycket som möjligt med han medan jag kan!

På fredagen var vi bjudna på middag hos Fanny och Adam. Lasagne stod på matsedeln! Var riktigt gott måste jag erkänna. Roligt sällskap och sedan såg vi Idol innan jag och Fredrik for vidare till Kim för att trärffa lite folk. Sen blev det grillning i Nölviken.

På lördagen gjorde vi inte så mycket under dagen. Vi var typ hos Kim och lyssnade på musik och pratade mestadels. Sen for vi hem och åt grillat och det var så satans gott! Sen på kvällen var det dags för disco/dans på borgen! Hade hur jävla kul som helst!

Sedan kom bakisdagen! Fast jag var inte så bakis men jag var massa trött och slö.. Vi låg i sängen till mitt på dagen nån gång. Sen for vi ut och promenerade i det fina vädret! Satte oss nere på bryggan och drack varsin Red Bull! Sen for vi hem och såg lite film och efter det blev det tacos och ännu mer film hos Kim! Trötta som fan somnade vi sedan hand i hand!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0