Idol 2011

Sitter och ser Idol hemma på datorn nu. Finns ju vissa som är sjukt bra! Som verkligen förtjänar att gå vidare. Sen finns det dom som jag tycker lite synd om. Dom som verkligen tror att dom är bra, men så är dom inte det. Känns lite taskigt att det inte är någon närstående som talar om det för dom innan dom åker och skämmer ut sig i TV. Visst, det är många som gillar att sjunga och kanske skulle göra allt för att få den där guldbiljetten. Inklusive jag. Men om jag hade velat söka till Idol hade jag ändå uppskattat om någon hade stoppat mig! För jag vet att jag sjunger som en kråka.. Trots att jag tycker att det är hur kul som helst, och att jag älskar musik..










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0