Gargnäs

Just hemkommen från Gargnäs och kräftskiva! Riktigt trevligt måste jag säga, med sköna människor också! Hade faktiskt riktigt kul där ett tag trots att jag inte kände en enda förutom Kaisa och Petter. Men folket var inte så stor skillnad personlighetsmässigt från dom jag vanligtvis brukar hänga med så det var som lugnt.

Kan dock säga att jag är kräftoskuld fortfarande. Smakade inte en enda bit av någon kräfta, inte ens stjärten. Men Kaisa blev av med oskulden. Hon tyckte att det var gott men alldeles för lite mat. Det verkade vara så jävla krångligt att äta det där. Typ att man inte vet vad man ska äta, eller kan äta.. Men dom löste det bra tycker jag!

Dessvärre var hemresan inte lika trevlig. Var kolsvart ute, och då finns det ju något som heter helljus. Men sen finns det något som heter dimma också. Hela vägen. Det finns även något som kallas djur. Till exempel älgar, som man inte vill köra på. Tack och lov klarade jag mig från det den här gången. Men det kan ha varit för mitt undermedvetna endast lät mig köra i en hastighet av 50-60 kilometer i timmen.

Kan också vara därför jag kom hem vid liv. Har endast mig själv att tacka för det!

Fyfan va jag är bra!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0