Fredagsmys

Hej alla glada!

Själv är jag jättetrött, men det är ju på grund av dessa jävla sömnproblem! Har sovit tre timmar inatt och typ två igår natt! Tummen upp för det!

Dock håller jag på att vila lite nu. Bara dricka varm choklad och kolla bloggar. Inte så ansträngande. Plus att man får mycket inspiration. Jag hade dessutom tänkt smycka detta inlägg med massa nya bilder och lite annat, men jag kom på att jag lät datorn formateras om igår.. Så jag har varken bilder eller PhotoShop kvar...

Nåja, vad står på schemat ikväll då?
- Först ska jag städa mitt rum. Sen gå upp och fortsätta laga tacopaj/köttfärspaj. Sen ska jag äta den. Ja, en självklarhet kanske. Efter det ska jag nog bege mig hem till Kim och kolla på Idol!

Hoppas Andre och Moa går vidare! Sen finns det en till jag hejar på men vad fan heter han då? Robin kanske? Linni är också jävligt bra! Men Andre är ju klart bäst! Eller jag har bara sett han på audition och då var han grym!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0