Freaky Friday!

Sitter på jobbet nu och sliter, haha. Nämen jag har just märkt upp lite varor och plockat fram dom. Har kommit ännu mer varor sen igår så det är ganska fullt upp nu! Ska jobba ungefär 20 minuter till sen kommer mamma tillbaka från lunchen. Då ska jag dra till Kim där han och Fredrik är och chillar.

Kim ville fara och sola men vi får väl se hur det blir med den saken! Skulle vara skönt, men samtidigt ska jag ju försöka att spara mina pengar. Dock är det ju inte sådär jättedyrt..

Ikväll är vi, som jag skrev tidigare, bjudna på middag. Hela familjen och Fredrik. Vi ska till Adam och käka lasagne. Så det kommer nog bli skoj. Vi lär säkert se Idol där och sen får vi se vad som händer efter det. Har inga planer än så länge. Men imorn, då jävlar!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0