dö dator dö.

Kan inte ens ta en bild med min cam. Vet inte hur jag ska kunna öppna den för ikonen är borta. Men ska försöka beskriva mitt utseende ikväll istället.

Uppsatt hår, vardaglig bassminkning med lite mascara, mycket rouge, rött läppstift och fjäderörhängen. Svart tubscarf, leopardmönstrad tröja, brunt skärp och mörkblå jeans. Svarta kängor på det! HAHAHAH intressant.

Nu till något ännu mer intressant kanske? Vad jag ska göra ikväll.
Jag ska snart fara till Kim och se Idol, heja på Andre och dom andra i mitt crew. Sen ska jag kanske vara chaufför en stund. Men bara ragga runt lite i Malå! Annars blir det väl att se en film med Kim eller något annat mysigt!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0