Dessa måndagar..

Vaknade imorse av att väckaren ringde. Tror att jag drömde någonting positivt just innan, men jag kan inte komma på vad. Kände mig glad för en stund, men när jag insåg att det var måndag och att jag låg i sängen helt ensam fick jag ångest. Men vad gör man? Det var bara att kliva upp och göra sig i ordning inför jobbet. Prio ett var att duscha. Sen tände jag massa ljus som jag har börjat göra jämt nu för tiden. Det är så mysigt! Lyssnade också på bra musik och kom lite i stämning. Bra stämning, skön stämning.

Nu är jag på jobbet igen. Har varit det ett antal måndagar i rad nu. Varje gång är tänkt vara den sista, men alltid är det något som händer så att jag får jobba extra. Vilket jag är jävligt tacksam över egentligen eftersom det är en hel del pengar. Men samtidigt kändes det bara som om jag ville ligga kvar i sängen idag...









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0