BabyBoy

Såg nyss "Green Street Hooligans". Sjukt bra film! Ska facebooka lite nu, sen läsa lite bloggar innan jag sluter mina ögon och hoppas på att drömma om något bra!

Saknar Fredrik superdupermycket! Men desto fortare det blir en ny dag, desto fortare får jag träffa honom! Hans kudde (som han sover på när han är här) luktar inte ens han längre.. Den luktar typ..jag. Kan vara för att jag har myst med den så mycket.. Men det är bara för att det känns som han är här då.. Hoppas att han kommer snart!

Fick också ett samtal ikväll. Kan tyvärr inte säga vad det handlade om, men jag kan säga att det betydde mycket att den personen ringde!

På tal om annat är jag fan inte ens trött asså, trots att jag har varit igång hela dagen.. Jobbat, ridit och slitit. Jag har lust att pyssla nu, men det är väl någonting jag får sysselsätta mig med imorgon istället!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0