Uppdatering!

Sorry för dålig uppdatering. Jag tänkte bara meddela att jag hade skitroligt i lördags! Resan till Lycksele var episk, hotellet var hur kul som helst! Jag fick träffa Fredrik och dansade mycket med Hanna! Resan hem sov jag så den var väl inte så glädjegivande men hem tog jag mig i alla fall. Det kan man ju vara tacksam över!

Idag är det alltså tisdag. Så vad har jag gjort dom senaste dagarna?

I söndags var jag med Fredrik. Vi bara mös hela dagen. Sen i måndags var jag också med Fredrik. Vi var i Ytterberg och hälsade på hästarna! Mysigt, och superhärligt väder var det ocskå! Tog mig en barbackatur med Besta i skogen!

Sen på kvällen for vi till våran stuga och sov över där och det var också mys. Så sammanfattat har jag typ myst dom senaste dagarna och det har varit lite annat också, så jag har inte haft tid att uppdatera....









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0