Torsdag

Vad har hänt sedan sist jag skrev? Fredrik har åkt och kommer inte tillbaka förän mitten på nästa vecka. Längtar redan ihjäl mig. Jag har varit med Kim och Joachim. Har hängt med Hanna, sett One Three Hill, ätit mycket, både nyttigt och även inte såå nyttigt.
Kunde sova ganska länge imorse! Vaknade just innan 10 av att mor skickade ett sms och sa att jag skulle jobba en timme. Så det var lätt värt! 

Sen har jag varit med Hanna idag också och sett One Three Hill! Jag har också storstädat mitt rum och lagt ner energi på att storstäda min garderob igen. Tryckte in alla nya kläder som kom igår och idag och även alla sko-par. Blev faktiskt fint, trots lite trångt..

Har även gjort lite skolarbete. Inte helt lätt att gå högskola ;D
Nu ska jag snart sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0