Tisdag

HAHA, de är så roligt att starta datorn och sätta på musik på morgonen. Sedan sjunga med allt vad man kan när man inte har någon röst. Det som kommer ut ut käften låter rätt kul!

Vaknade i alla fall klockan fem först, kunde typ inte andas genom näsan. Sen somnade jag om till halv 10 ungefär och sedan dess har jag lyssnat på musik och gjort skolarbete! Det tar fan längre tid än man tror om man är seg som mig. Om man ger sig an på att göra det direkt skulle det inte ta så lång tid. Men om det inte vore för sista minuten skulle jag inte få någonting gjort...


Jag är i alla fall snart klar med den. Har typ tre bilder kvar jag måste ta, men till det behöver jag en agerande modell vid namn Hanna Norén. Skulle dock först följa henne på min gamla älskade Nilaskola!

Sen ska jag också hinna med lite mer saker idag:

* Ta hand om tvätten
* Skicka in min uppgift
* Motionera
* Städa
* Va me Kim
* Ringa världens bästa

Hinna med och hinna med. Det är väl inte särskilt mycket. Men det är i alla fall saker som jag måste göra idag!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0