Motion

Jag har lovat mig själv att jag ska motionera dom två senaste dagarna, men det har inte blivit av. Vilket egentligen kvittar eftersom jag också har lovat mig själv att jag ska få feta hur mycket jag vill hela veckan för på måndag är det slut med det. Men idag motionerade jag faktiskt. For ut och gick med Hanna i en timme typ. Skönt att rensa hjärnan och att ha någon att prata med. Det blir så mycket roligare då!

Har just kommit hem. Kokat upp en kopp choklad och nu ska jag kika in på Ginas hemsida och se om dom har fått in något stännande, eftersom det kanske möjligen blir stan på fredag..

Ska snart till hästarna också!
Bjuder på några bilder sedan jag hade dom förra veckan:















Kommentarer
Anonym

fina bilder!! :D

detta gillar vi :D

Löööve your blogg <3

2011-10-12 @ 17:40:18
Frida

Sv: från H&M? Har en sån svart nämligen.. men kanske är intresserad ändå! vet inte ännu :)

2011-10-13 @ 10:24:18
URL: http://fridaajohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0