Lördag

Vaknade 06.05 imorse! Yeeey! Bara typ 12 timmar, om inte mer, att döda innan vi kan dra igång ikväll! Blir jag, Kim och Hanna som far till Lycksele i min bil och Sara skulle köra. Jag ska bränna skivor med massa partymusik så det kommer bli awesome!

Men den stora frågan är vad jag ska göra tills vi ska börja?

Hade tänkt duscha tidigare, eftersom att mitt hår går att använda som typ handkräm, bokstavligen. Men sen tänkte ja, näää..... Jag gör det senare, men först far jag ut och går och kanske drar en vända i solariet med Kim. HAHAHHAHAHAHA... OKEJ, det där lät fel. Menar att jag och Kim ska fara och sola.

Efter det ska jag nog fixa och trixa lite här hemma. Jag är själv idag! Mamma, pappa, Linn och Frida är i Skellefteå och Fanny är i Luleå! 

Men nu --> POWERWALK!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0