Fredag

Just nu vill jag att dagarna ska rulla fortare! Jag vill att idag ska vara skitrolig och gå jättefort, imorgon ska vara skitrolig och gå jättefort, söndag ska vara skitrolig och gå jättefort och måndag kan också få vara skitrolig och gå jättefort. Kanske tisdag också. Ja, ni hajar grejen..

Nästa vecka, från och med onsdag, vill jag inte det. Då vill jag att en dag ska vara ett år. Jag vill att Baby ska vara här forever! Men det går ju såklart inte. Hoppas i alla fall att vi får några fina dagar!
Idag har jag hunnit göra lite skolarbete. Skulle ha hunnit göra mycket mer om det inte vore en gruppuppgift över internet där hälften av gruppen inte anstränger sig. Eller mer än hälften till och med. Det är jag och Manne som har gjort det vi ska än så länge. Men vad gör man? Skickar virus till dom?
Jag har också hunnit laga världens godaste och kanske nyttigaste lunch till mig och mamma! Sen har jag och Fanny varit ute och rastat Polen!
Nu ska jag fara och väcka liv i Kim!


Kommentarer
Neva mhena

Självklart vare proffs fotografen som tog bilden ! ;)

2011-10-21 @ 16:20:42
URL: http://nevamiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0