Tisdag

Skulle egentligen ut och gå med Kim idag. Trodde det skulle bli av eftersom det var han som väckte mig, alltså var han vaken före. Men sen när jag var redo svarade han inte så då gjorde jag gummibandspasset/styrketräning. Efter det hade han inte heller svarat så då for jag ut och gick själv. Var hyffsat kallt. Eller egentligen var det skönt ute, men jag var på tok för lite klädd. När jag hade gått rundan och var tillbaka i Malå City började det forsa näsblod.. Sprang då in på lillica och stoppade in en toarulle i näsan!...

 

Nu är jag i alla fall hemma. Ska duscha, städa mitt rum och sen ska jag pyssla lite! Kanske rita också!

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0