Onsdag kväll

Jag hinner göra så lite på dagarna... I tidigare inlägget hade jag en lista på vad jag skulle göra och tyckte att det inte var mycket alls. Så var inte fallet, självklart. Jag hade tagit mig vatten över huvudet tydligen. Hann i princip med allt utom att träna dock. Men kan behöva vila lite från det idag. Har blivit ganska mycket på sista tiden.. Inte heller kunde jag beställa kläder från Nellys för det laggade typ. Men från gina har jag beställt!

Ytterberg gick väldigt bra! Longerade Banditen och red en sväng med Besta som bara blir finare och finare för varje gång! Hon är så duktig!
När jag kom hem for jag till Pär och såg film! Vi såg "Den där Mary" och fick skratta lite! Ska fara ut och gå med han imorgon!
Nu har jag just fikat lite och ska nog slå igång en film innan jag knäpper igen ögonen!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0