Onsdag

Känns som idag har varit ett helt år. Är trött som fan nu! Dagen började med massage, sen fixade jag med massa papper och sökte massa jobb i Göteborg! Blev peppad på att dra dit ett tag och jobba när Johanna ringde och ville ha dit mig igår!
Jag har också pysslat en del. Sen for jag till Ytterberg med Ylwalii! Hur kul som helst att ha en ridkompis! Var inte sista gången kan jag lova! Nu har jag just ätit och ska bara ta det lugnt ikväll tror jag. Måste hoppa in i duschen nu så inte pappa får en allergichock!

 

 

 



Kommentarer
ylwawiie

Hur kung som helst att samåka med dig, så vi får sällskapa! :) Lovar att bli bättre på rutinerna dock... Hehe, tack för igår! :D

2011-11-17 @ 18:21:50
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0