Igår

Vaknade vid halv tolv och gjorde gummibandspasset/styrketräning och lite zumba nästan direkt jag vaknade. Sen var det dags att fara till Ytterberg och hjälpa till att bygga paddocken. Blev dock inte så mycket gjort eftersom stolparna inte var lika långa.

For istället ut med Bandit på en tömkörningssväng och sen hela bergavägen med Besta så hon fick springa av sig lite. Det var himla skoj!

 

När jag kom hem for jag ut och gick med mamma. Det blev kanske fyra kilometer. Sen avslutade vi på kyrkogården där det var massa tända ljus sedan alla helgona. Mysigt men sorgligt.

När vi kom hem var det pizzatime och sen såg jag två avsnitt One Tree Hill innan jag somnade!

 

 

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0