Hälsat på Fredrik!

Idag är det farsdag. Jag älskar min pappa kan jag ju bara säga då!

Blev lite tårta och presenter imorse till honom och sen bar det iväg mot Vidsel för min del. Även för Kim och Dannes del. Härlig roadtrip med depåstopp på dollarstore där det inhandlades proviant och varsin mössa. Sen körde vi vidare mot skogen. Och då kan jag bara säga till er som tycker att Malå är skogen så då ska ni bara veta... Kom i alla fall fram tillslut, och när vi väl hade kramats och hälsat och allt det där så spelade vi lite bedminton (?) lite pingis och sen blev det lite pizza innan vi sa hejdå till Fredrik och Danne och åkte vidare..
Jag och Kim, geografiker som vi är, hittade ju världens jävla omväg när vi skulle hem också. Så istället för typ 16 mil, som det är från Malå till Vidsel, körde vi ju typ 20 mil. Winning! Men vi är i alla fall hemma nu. Något trötta, något lessa. Men kul var dagen!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0