Värd vecka

Kom till Skellefteå i måndags och fick veta att vi inte hade några lektioner förän på torsdag.. Kil liv.. Åkte sedan hem till Malå igen på kvällen. Så har varit här i två dagar snart och har inte gjort så mycket egentligen men det är i alla fall skönt att slippa skolan!

Igår sprang jag, Kim och Fredrik Lindenäs som är ungefär 7 kilometer. Jag har aldrig i hela mitt liv orkat springa hela förr men igår gjorde jag det! (Y) Känns förbannat bra, men träningsvärken tar död på mig..

Bjöds även på middag igår hos Macke och Patrik! Det var supergott och trevligt!

Nu har jag typ nyss vaknat. Ska snart städa mitt rum och sen plugga lite innan ja ska käka! Sen får vi se vad som händer..









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0