Uppdate!

Helgen har varit mys. I fredags såg vi film och käkade chips. Lördagen bestod av träning, bilkörning, grillning, majbrasa och fest! Pizzan hade disco men det kunde varit bättre enligt mig. Dock var det inte dåligt, men jag tyckte att det var lite folk. Dom flesta satt bara ute och pratade.. Hade i alla fall väldigt roligt ändå!

Söndagen spenderades i sängen till fyra på eftermiddagen och sen hos Richard med chips och dipp!

Nu är det måndag igen. Sex veckor kvar av skolan.. Känns som jag vill göra bort det NU. Vill att sommarlovet/arbetslösheten ska komma.. Har dock kirrat fyra veckors jobb i sommar så det är väl nice! Sen blir det förhoppningsvis en utlandsresa efter det!

Skoldagen har varit seg. Hela veckan kommer nog vara seg tror jag.. Ska i alla fall se film och chilla ikväll.. Är grymt trött..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0