Tisdag

Chill skoldag! Hade keramik en halvtimme sen såg vi teater tills vi hade lunch. Maten var inte god alls, trots att det var potatisgratäng och kycklingben eller va de nu heter. Men när det är något som förväntas vara gott, som alltid är gott när man äter hemma, är det aldrig det på skolan av någon konstig anledning. Dessutom gillar jag inte kycklingben heller... Det är så många senor i dom...

Efter lunchen hade vi grafisk komunikation och efter det fick vi se musikarnas vårkonsert! När jag kom hem såg jag en film och käkade. Efter det slet jag lite i gummibanden (tränade) innan jag såg en till film.

Nu ska jag snart lägga mig och sova!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0