SOL


Dagen har varit underbar! Skolan har gått hur bra som helst och det har faktiskt varit kul! Vi hade keramik på morgonen och där hann jag med en massa så jag ligger lite före trots att jag var borta från den lektionen igår. Efter lunchen hade vi grafisk kommunikation där jag gjorde klart arbetet vi håller på med. Så nu har jag börjat på nästa uppgift och är snart klar med den också!

En annan sak som gjort att dagen har varit underbar är att det är sjukt bra väder ute. Man blir så jävla glad när det är sol ute!

Har just kommit hem från skolan i alla fall. Ska packa ner lite saker i väskan, bland annat svenska nationella talet och lite kläder. Sen ska jag tillbaka till skolan och möta Magda. Efter det åker vi hem till henne!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0