HEJ

Sitter och tänker vad fan jag ska göra. Sen kommer jag på att jag inte har bloggat på aslänge. Skulle kunna skriva av mig hur mycket som helst om vad jag har gjort dom senaste dagarna!

Har varit i Malå hela förra veckan förutom torsdag då jag var i Skellefteå några timmar för att vi hade skola. Sen åkte jag hem till Malå igen och spenderade helgen där. Vi spelade fotboll, grillade och hade massvis me kul! Lördagen klockan halv sex åt vi världens godaste mat (just innan världen skulle gå under). Sen spelade vi lite mer fotboll, åkte bil och grillade lite till!

Igår åkte jag tillbaka till Skellefteå och hade lektioner som vanligt. Nu är det sista veckan så det är bara att bita ihop! Hade prov i morse och för hoppningsvis är det sista! Har även seminarium imorgon men efter det är jag nog klar med exakt allt och det känns förbannat bra!

På skolan idag har vi också tryckt på tröjor eftersom att våran lärare var borta.
Såhär ser mitt mästerverk ut:

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0