Uppdatering

Eftersom jag inte har bloggat på fem dagar är det precis vad jag tänker göra nu. Har lite tid över medan grabbarna gör... va dom nu gör. Vi ska ut och köra skoter snart i alla fall!

Sedan sist jag skrev har jag gjort ganska lite, men ändå ganska mycket på nått vis. Det beror helt på hur man ser det. När man är från Malå så tycker man att man har mycket att göra när man ser film. Det har jag gjort massor! Men vi har även varit lite mer kreativa och varit ute och grillat! Började med att vi körde från Malå, med bil, långt åt höger. När vi kom fram till destination Svedjan insåg vi att det var djupsnö till stugan vi skulle grilla i. Då körde vi tillbaka till Malå och fortsatte långt till vänster och kom fram till destination Stentjän. Där var det mörkt och jävligt i början men så fort vi hade fått upp en eld och värme så var det hur kul som helst! Detta var i torsdags..

Fredagen var jag och hjälpte Rebecca på Jims verkstad. Städade köket så det blev rent. Nu kanske ni tänker att det är väl vad städa går ut på - att det ska bli rent. Och ja, så är det. Men försök att tänka er hur det såg ut... Resten av fredagen bestod av massa beslut som jag inte tänker gå in på. Vissa vet vad jag snackar om, andra inte. Vi behåller det så. Jag måste i alla fall tänka över hur fan jag ska göra och hur det ska gå till!

Lördagen var jag med lite folk tror ja. När man är "ledig" (praktik hemma) i tre veckor är det lätt att man glömmer vad man gör om dagarna, och framför allt vilken dag det är..

Söndagen minns jag inte heller så mycket av. Såg en del film, städade lite i mitt rum sen va jag med en kompis.

Måndagen (igår alltså) for jag ut och gick med mamma. Städade mitt rum även då. Varför? Jo för att det hade hunnit bli stökigt sedan jag städade i söndags och fråga mig inte hur jag lyckas.. Måndagkväll var jag chaufför. Eller ja, jag var ute och gled med grabbarna!

Nu är det tisdag. Jag har varit och kollat på hur dom har satt upp min utställning på biblioteket och det blev finfint! Gillar även hur dom har annonserat det lite överallt i Malå.. Sweet!

Nu väntar jag bara på att det ska hända nått. Det vill säga att Jim ska höra av sig nån jävla gång så vi kan fara ut med skotern! Annars far jag fan själv!

Slänger in några bilder från grillkvällen:

 

 

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0