Uppdatering

Lördagen löste sig ganska bra, trots att jag i början var utan bil. Men jag fick låna Adamskis volvo med uberljud så det blev en tripp till Lycksele trots allt. Hade riktigt kul där vill jag lova, och det var härligt att träffa massa folk också!

Söndagen blev mindre lyckad.. Eller ja, den blev väl inte misslyckad men jag klarar fan inte av frustrerade bakismänniskor när jag själv är en av dom. Hade även en lägenhetsnyckel som jag var tvungen att lämna innan vi skulle åka tillbaka till Malå, men personen i fråga vägrade svara i telefonen så vi fick leta igenom hela Lycksele innan vi kunde lämna nyckeljäveln...

I måndags jobbade jag och det gick bra. Sen på kvällen blev det film hos Rikard. Vi såg "The Human Tusenfott" som vi så gott ville kalla den.... äcklig








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0