trött..

Har varit och simmat på Edda en stund ikväll. Sen mötte ja upp Kaisa och efter det for vi hem och käkade. Nu ligger vi här i varsin säng och kollar Facebook. Det är våran vardagliga kvällssyssla och det brukar funka ganska bra men inte ikväll. Jag trodde jag hade humöret uppe idag, vilket jag hade tidigare, men nu ikväll känns allt jobbigt. Har massa plugg att göra, vilket jag har börjat med. Har även fett ont i ryggen och så har jag huvudvärk och är trött. Tror faktiskt jag håller på att bli sjuk.. Jag brukar inte vara sjuk och jag minns faktiskt inte sist jag var det heller så jag antar att det är dags. Kommer bara lite olägligt när vi har mycket i skolan i veckan, när jag har massor att göra här hemma och när Kaisa är här..

Kan konstantera (via min källa www.facebook.se) att Skellefteå vann hockeyn. Som sagt kunde jag inte bry mig mindre och ärligt håller jag på Luleå. Men man kan inte undvika alla statusuppdateringar som alla skriver..

Just nu lyssnar jag på musik. Låten som just nu spelas är "Bad Day" med Chiddy Bang. Det är en sån här låt som passar mig just nu. Känner mig hemma i den och den har ett härligt flow. På tal om flow är jag sjukt sugen på att dansa igen. Alltså breakdance - dansträning. Det är inte alls lika roligt att stå hemma framför spegeln och skaka fläsket när man lix ändå inte lär sig något nytt...

Imorgon har jag sovmorgon till 10 men då går jag dessvärre skola till halv fyra + att vi har läxförhör, redovisning och två mindre roliga lektioner. Efter skolan ska jag nog storstäda och tvätta här i läggan om jag orkar. Kaisa slutar åtta så hon kommer förmodligen inte vara till någon hjälp. Den där satan kan ju inte ens plocka upp från golvet efter sig... he he...

Snart ska jag ringa ett samtal och efter det se klart filmen som vi började se igår - "Labor Pains" tror jag den heter, med Lindsay Lohan. Älskar sånna filmer på kvällar när man inte vill tänka på så mycket. För till sånna filmer behöver man inte använda hjärnan....

Bjuder på dagens roligaste:

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0