Söndag

Helgen har varit hektisk, minst sagt. Jag har nog aldrig kännt såhär i hela mitt liv. Tur att allt löste sig som det gjorde i alla fall.

Blev en ganska rolig fredag med monopol på schemat. Sen blev det även en ragg runt i Malå City. Sov inte så mycket natten mot lördag och när det hade blivit lördag morgon drog jag till Rikard och hängde med honom hela dagen. Det kändes skönt! Lördag kväll blev det att träffa lite folk och jag tror inte att kvällen kunde sluta bättre än vad den gjorde.... (A)

Idag är det söndag. Vaknade vid ett och sedan dess har jag chillat hemma. Ska snart äta och efter det ska jag ringa och väcka Rikard som jag misstänker sover än.. Hoppas på en skön sista kväll innan skolan börjar!

Saknar Turkiet..

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0