Måndag och ännu en vecka..

I helgen har det hänt mycket! Var med Frippe och Anton i fredags och såg film. Sen träffade jag även KG och Victor ett tag. På lördagen jobbade jag och efter det for jag hem och sov till klockan fem. Då var det dags att göra sig klar för kvällen. Vi firade Kaisas födelsedag hemma hos mig och for även på Pizzan en stund. Vi hade rätt kul allihopa bortsett från en del saker :) Tårtan va god i alla fall..

Söndagen blev det inte mycket gjort. Vaknade vid tolv och sen va jag med Anton och Frippe hela dagen. Vi var väldigt slöa på kvällen också så då blev det film.

Idag har jag åkt tillbaka till Skellefteå. Känns jobbigt.. Men det går förhoppningsvis fort innan det är helg igen!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0