Imorn äre fredag!

Igår sa Kaisa att hon längtade till idag för då kan man säga "imorn äre fredag" och det är precis vad jag säger nu! Imorn äre fredag! Jag längtar som fan efter att komma hem till Malå. Inte för att det kommer hända så mycket mer än att vi kommer sitta och kolla på varandra men det är roligt det med.. Sen fyller Kaisa år på lördag så då kommer vi garanterat hitta på något roligt!

Det har varit fullt upp på skolan även idag! Har gjort klart fotopärmen, har fått tillbaka alla svenskauppgifter som vi har gjort i trean, börjat med muntliga nationella, jobbat med MDK:n och sen som grädde på moset fick vi skippa mentortiden..

Nu har jag just kommit hem och tänkte göra bort lite skolarbete. Dom slaktar oss seriöst första veckan efter lovet. Känns som om jag aldrig förut har haft såhär mycket att göra på en vecka! Ska i alla fall läsa klart en tidning typ och sen även göra lite arbetsmiljö och säkerhet. Sen ska jag hinna tvätta, städa och packa innan jag ska in till stan för en dejt med Kaisa och Matilda. Vi skulle nog kanske äta eller fika ute och sen även göra någonting annat kul!

Imorgon har vi två lektioner, men jag tror jag ska ta den tidigare bussen mot Malå för att göra ett fotojobb på vägen hem. Ska fota till Gummiverkstaden. Men det verkar inte som om det går någon tidig buss till Bäverhult så vi får se hur det löser sig...

 

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0