Ni ska få se vad jag är kapabel till

Mer än en vecka sedan jag uppdaterade sist och innan det var det inte så mycket heller så jag ligger lite efter.. Det har dock inte hänt så mycket den senaste veckan... Har börjat träna på gym. Har även ätit chips.. Har tagit det lugnt. Har badat dubbelt så mycket mer än vad jag gjorde förra sommaren. Har myst med pojken. Har hängt med vänner.

Det är ungefär vad jag hittills har gjort på mitt sommarlov/arbetslösheten. Alla har typ börjat jobba redan men jag börjar inte förän vecka 28. Det är perfekt för då hinner jag med Stadsfesten och MvM.

Kan även tillägga att jag ska ladda upp alla bilder som hittills är tagna i sommar, och även studentbilder. Men jag ska även vända tillbaka dygnet lite så bilderna kommer imorgon och nu blir det sängen!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0